Dijital dünyada doğdu, yaratıcılıkla beslendi sonuçlarıyla şekillendi.


2013 Şubat ayı itibariyle Anda İnteraktive olarak bir dönüşüm dönemine girdik. Büyük resmi daha net görebilmek için bir adım geriye çekildik. Çalışmakta olduğumuz son 13 yılın, dijital iletişim ve sunum tekniklerindeki değişimini, bunun müşterilerimiz ve onların müşterileri için ne ifade ettiğini ve üstlenmemiz gereken rolü analiz ettik. Tanık olduğumuz büyüme ve olgunlaşma, inanılmaz ölçüdeydi.

Özellikle son 4 yılda gerçekleşen değişim ve artan rekabet sebebiyle girişimlerin farklılaşması, yeni teknikler ve stratejiler geliştirmesi, dijital ortamda da kimlik kazanması vazgeçilmez bir hal aldı.
Bu doğrultuda hizmetlerimizi;
hizmetler2
olarak belirleyerek, Anda İnteraktif adı altında yeniden doğduk.

anda_logo_head

Anda’lık bağının tasvirinde, internet sayfalarını birbirine bağlamak için kullanılan köprü (hyperlink) sembolünden yola çıkılmıştır. Logomuz, kenarlardan orta noktaya doğru genişleyerek kenetlenen, iki altıgenin oluşturduğu geometrik göz şeklindedir.

Göz bebeği ;

Projelerimizde hedeflenen başarıyı temsil eder ve logonun odağında yer alır.

Genişleme;

Amaçlanan çift taraflı büyümeyi temsil eder.

Kenetlenme ;

Birlikte çalıştığımız şirketler ile oluşturduğumuz bağı temsil eder.